BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

schoenmaker deel 2

Bijdrage door gebruiker
01-11-2008
2 reacties

Natuurlijk heb ik een week gewacht om te zien of degene die mijn laarzen had meegekregen van de schoenmaker, ze alsnog terug gebracht had. Maar helaas. Toen ik weer bij de schoenmaken kwam, om te informeren naar de stand van zaken kreeg ik de wind van voren. Ik ben nog steeds in het bezit van mijn bonnetje, het bewijs dat ik laarzen heb afgeleverd bij hem, maar nu werd ik beschuldigd van het feit dat ik ze reeds opgehaald had, of ik had het bonnetje op straat gevonden, en wie zegt dat de laarzen 180 euro ( ik heb inmiddels de aankoopbon opgezocht) gekost hadden? ik kon wel 1000 euro zeggen. Nee, deze meneer, allochtoon, dus de communicatie is beperkt, was zich van geen kwaad bewust. Ik ben degene die de boel oplicht. Het advies van rechtsbijstand is prima, maar helaas deze heb ik niet. Een advocaat inschekelen lijkt me niet slim, 1 uur werk van hem is al duurder dan de laarzen. Ja, ik kan hem aansprakelijk stellen, moet je wel een naam enz hebben, die is me niet bekend en deze man is niet van plan die te geven. Het is een klein schoenmakertje, zonder naam of iets op de winkel, zit overigens wel in het winkel-centreum van Zeist. Iemand reageerde ook in de trant van: oude laarzen....sorry, maar ook dat is niet waar. Het zijn hele mooie laarzen, prima onderhouden en er hoefde ook alleen maar een nieuw hakje onder. Absoluut niet versleten of oud.Als er iemand nog een goed idee heeft, schroom vooral niet het aan mij door te geven. Nu heb ik het idee dat ik aan het korste eind ga trekken, terwijl ik in goede trouw mijn laarzen af heb gegeven. Is het dan tegenwoordig al zo dat je niemand kan vertrouwen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.