Mijn dochter is verhuisd vanuit haar ouderlijk huis en heeft haar verhuizing bij TNT-Post gemeld onder uitdrukkelijke vermelding, de post NIET door te sturen. Nu stuurt TNT echter wel alle post, dus ook van haar ouders, door naar haar nieuwe adres. Bij een eerste telefonische klacht werden, na een eerste ontkenning (het stond in de computer), excuses aangeboden want op het formulier bleek inderdaad te staan: NIET doorzenden. Het zou geregeld worden. Een week later weer gebeld, weer disdussie, weer excuses, maar het zou nu toch echt goed komen. Weer een week later weer gebeld (de post blijft worden doorgestuurd), nu zou het worden doorgegeven aan een leidinggevende. De post blijft echter verkeerd bezorgd worden. Er zitten voortdurend uiterst belangrijke stukken bij, die opgehaald moeten worden (afstand plm 75 km). Hoe krijg ik TNT zover dat ze vanachter hun computers vandaan komen en daadwerkelijk actie ondernemen en kan ik een schadevergoeding claimen voor de gemaakte en te maken onkosten, of hebben ze daar een escape voor in hun kleine lettertjes. Het wordt in ieder geval tijd, dat hun monopolie wordt doorbroken.