BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Scarlet

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
16-07-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Voor mijn werk zat ik tijdens het WK in duitsland. Hiervoor heb ik mijn prive-GSM gebruikt, met de afspraak dat mijn werkgever deze zou betalen.

Helaas werd mijn Scarlet-abbo na 2 weken (ca 20 juni)plots geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Na veel zoeken voor een telefoonnr van Scarlet vanuit het buitenland kon ik overdag (!) informeren. Ik had voor meer dan 500 euro gebeld. Zodoende dat mijn telefoon afgesloten was. Een factuur wilde Scarlet niet sturen, ik kon het dus niet verifieren. Bovendien was de dame aan de telefoonbijzonder onvriendelijk tegen me.

Zodra ik weer thuis was heb ik direct (27 juni)500 euro overgemaakt via het postkantoor (autom incasso wilde Scarlet niet proberen, ze wachten liever tot ik weer thuis was) en betalinghsbewijs direct gefaxed (totale kosten 11.50 euro). Desondanks duurde het nog een dag tot mijn GSM weer vrijgegeven werd. Uiteraard zat ik 1 uurtje later in de Vodafone-winkel.

Afgelopen woensdag bleek dat Vodafone mijn order zonder bericht geannulleerd had. Helaas weten ze zelf ook niet waarom.

Afgelopen donderdagavond bleek mijn GSM weer geblokkeerd voor uitgaande gesprekken.

Afgeloppen weekend (vanaf vrijdag)ben ik naar Berlijn geweest, kon dus nog niet met Scarletbellen. In Berlijn kon ik ook niet gebeld worden.Bij terugkomst lag eindelijkde factuur in de bus. Deze is dus vrijdag de 14e of zaterdag de 15e aangekomen. De factuurdatum is 3 juli, ik dien binnen 8 dagen te betalen met de aangehechte acceptgiro ipv automatische incasso. Voor deze acceptgiro is 2.10 euro extraberekendHelaas is op deze factuur de 500 euro vergeten. Duidelijk dus waarom mijn telefoon geblokkeerd is.

Scarlet heeft dus waarschijnlijkaan Vodafone doorgegeven dat ik een wanbetaler zou zijn, terwijl de factuur altijd met autom incasso's betaald zijn. Waarschijnlijk zal ik morgen te horen krijgen dat ik lieg omtrent de factuurdatum. Helaas is de envelope niet gestempeld, ik heb dus geen bewijs van datum in handen.

Hoe kan ik Scarlet bewijzen dat de factuur pas afgelopen weekend ontvangen is? Wat moet ik doen om mijn telefoon zsm weer aan de praat te krijgen? Waarom zou Scarlet dit met mij doen, ik ben toch immers een goede klant?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.