Ik heb onlangs bij een tuincentrum kerstverlichting gekocht. Bij thuiskomst bleek de snoer echter kapot te zijn. Nu ben ik terug gegaan naar de winkel en wilde uiteraard mijn geld terug. Ik kreeg te horen dat ik een tegoed bon of 97% van de prijs terug kon krijgen. Mijn vraag is of dit wettelijk toegestaan is?
Naar mijn mening moet ik zonder problemen gewoon het hele bedrag terug krijgen (wettelijk gezien). Dus niet maar 97% of een tegoedbon.