BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rits laarzen na 3 maanden kapot

Bijdrage door gebruiker
06-03-2008
2 reacties

Eind november heb ik een paar laarzen gekocht voor 140 euro. Nu 3 maanden later is de rits van een paar stuk ende andereslecht. Nu zegt de winkelier dat hij geen garantie geeft op ritsen en de fabrikant ook niet. Maar aangezien de laarzen er nog netjes uit zien, wil hij de helft van de kosten van de reparatie van een laars vergoeden. Ik moet zelf 12,50 betalen. Hij geeft toe dat de andere rits ook slecht is, maar daar doet hij niets aan en ook niet als deze kapot gaat.

In eerste instantie was ik overbluft door de winkelier en heb ik toegestemd, hierna heb ik gebeld dat ik het er niet mee eens ben.

Er staat in de winkel niet dat ze geen garantie geven op ritsen en ik heb ook geen folder meegekregen. Wat moet ik doen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.