BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retourpinnen

Bijdrage door gebruiker
04-08-2018
4 reacties
Beste,

5 weken geleden hebben wij een product a 41,95 euro teruggebracht bij Hornbach. Men vroeg of ik het terug wilde via retourpinnen. Dit heb ik gedaan en nu zit ik nog steeds te wachten op dit lullige bedrag. Ik heb meerdere malen contact gehad met Hornbach, maar krijg maar steeds de melding terug: we vinden het heel vervelend voor u en we gaan dit uitzoeken. En tot op heden nog steeds niets. Ik ben dus ook degene die elke keer contact zoekt met deze firma.

Wat kan ik verder doen om mijn geld terug te krijgen

Alvast bedankt

Cristina
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.