BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retourneren product bij uitblijvende reactie webwinkel

Bijdrage door gebruiker
14-02-2009
3 reacties

Beste experts,Ik heb 3.5 weken geleden een product besteld bijSurfspot.nl, de ICT webwinkel voor het hogeronderwijs (HBO, WO). Eendag later bleek ik dit product niet meer nodig te hebben, en heb debestelling geannuleerd. Omdat Surfspot geen telefonische klantenserviceheeft, kon dit alleen per e-mail. Ik heb het product echter toch thuisgekregen. Dus daarop stuurde ik direct een e-mail aan Surfspot dat ikgraag mijn product retour wil sturen (de mail met verzoek totretourneren moet binnen 7 werkdagen na aankomst vh product verstuurdworden). Hier heb ik nooit een reactie op gekregen. Ik heb toen na ca.1 week elke 4 dagen een nieuwe mail gestuurd, maar nooit een reactie. AchterSurfspot zit SurfDiensten BV; dit bedrijf kan ik wel tel. bereiken maarzij bevestigen dat Surfspot zelf geen telefonische klantenservice heeften mij niet kunnen doorverbinden, noch iets voor me kunnen betekenen.Wel zeggen ze dat het best druk is en de e-mail reactie even kan duren(dit telefoontje is 2.5 weken geleden gedaan). Maar goed, bijna 4 WEKENverder en nog steeds geen reactie, dat gaat toch wel heel ver.Watvoor stappen kan ik nu ondernemen? Kan ik bij het bedrijf of hetdistributiecentrum langsgaan? Of moet ik nog maar ik-weet-niet-hoeveelweken wachten? Wat zegt de wet kopen op afstand hierover? (Normaalstaat hier direct retourneren binnen 7 werkdagen naar afzender, maar opde Surfspot site staat dat je eerst in overleg met hun, via email, jeretournering kenbaar moet maken en dat zij je dan een ANDER adres gevenwaar het naartoe gestuurd moet worden. Het leek mij dan ook nietverstandig het pakje zo 'terug te sturen' waarna 't vervolgenszoekraakt omdat 't niet op de juiste plaats komt).Alvast bedankt voor jullie advies?Met vriendelijke groet,DavidP.S. Het gaat om een belang van €363,=

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.