BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retour porto terecht?

Bijdrage door gebruiker
06-02-2023
5 reacties
Mijn partner heeft 2 korte broeken besteld bij lidl-internet bestellingen. De ontvangen artikelen waren duidelijk te klein, hoewel de bestelde maat 40 hooguit 34/36 bleek, volgens de opgave op de site stretch (elastan), maar niet van stretch geleverd. Nu is de regel: retourzending is porto retour voor rekening klant. Ik snap best wel dat als het artikel conform info is geleverd dat het logisch is dat je retourporto zelf moet betalen.

Nu vraag ik mij wel af: Als het artikel dus niet conform aanbieding is geleverd, is dan in dit geval de regel retour porto voor klant nog houdbaar?
Immers je hebt om 2 redenen niet gekregen wat je besteld hebt.

Correctie: De retourporto blijkt gratis, maar je moet wel de verzendkosten van lidl naar klant a € 6,95 betalen voor een fout geleverde order..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.