In mei 2006 heb ik een overbruggingslening (hypotheek) gesloten in verband met de bouw van een appartement. Met de hypotheekgever is toen een rentevastpriode afgesproken van 12 maanden tegen 4,1%. De bouw is nog steeds aan de gang. Na het verstrijken van de rentevastperiode van 12 maanden in mei 2007 heb ik GEEN nieuw rentevoorstel van de bank ontvangen (vergeten ?). Het oorspronkelijke afgesproken rentepercentage van 4,1% liep gewoon door. Nu wil de bank een gesprek met mij hierover. Ik weet niet met wat voor voorstel ze komen, maar ik wil me hierWEL op voorbereiden. Waar moet ik rekening mee houden: Alsnog een nieuw rentevoorstel, al dan niet met terugwerkende kracht ? En dat tegen het oorspronkelijke tarief, het tarief dat per 1 mei 2006 van kracht was, of het huidige tarief ?