Goedemiddag,
Mijn dochter isaan het solliciteren maar zit met het volgende : er wordt gevraagd om een referentie maar ze is bang dat dit haar huidige werk omstandigheden negatief zal gaan beinvloeden. De vraag is dus : hoe pak je dit aan ? Zolang ze nog géén zekerheid heeft voelt ze hier niet voor.
Ter aanvulling : bij haar huidige baan zit ze momenteel alweer ruim 10 jaar als pedagogisch medewerker ( kinderopvang ) . Ze wil veranderen omdat dit haar ruim anderhalf uur reistijd scheelt . Voor de rest is de baan hetzelfde.
We horen het graag, Ekiem