Bij een normale telecomshop een simlock-vrije Samsung E340 gekocht voor een kleine E 300,-Binnen 3 dagen houden de beltonen er mee op, bellen is niet meer mogelijk ( andere kant niet hoorbaar ) en afspelen mp3-speler kan ook niet !Conclusie: Speaker stukTerug naar de winkel die vermeldt het toestel te moeten opsturen ter reparatie. Commentaar over dat dit toestel blijkbaar bij aankoop al niet goed werkte werd weggewuifd. Probleem bleek vaker voor te komen bij dit type, software-update zou helpen.Na 2 weken toestel terug gekregen, waar het 1 !!! dag goed gewerkt heeft. Nu weer exact hetzelfde probleem. Reparatie dus niets geholpen.Shop gebeld, moet weer langskomen en moet weer opgestuurd worden.Mijn vraag nu: Wat zijn mijn rechten hierin?Reparatie heeft in 1e instantie niet geholpen, hoezo nu dan wel ?Moet ik dit toestel weer per reparatie aanbieden of mag ik ook een nieuw toestel eisen ( of geld terug ) ?Wat kan ik doen met de onkosten die ik elke keer maak ( rijden naar de shop )?Er is in een 3 a 4 weken tijd nog geen dag van dit toestel genoten en nu moet ie alweer minimaal 2 weken weg!!! Graag jullie advies !