enkele maanden geleden hebben wij gordijnen gekocht waar na een maand een witte uitslag op kwam . de verkoper zegt dat we voor ventilatie moeten zorgen en laat ons verder met de witte uitslag aan ons lot over. mijn vraag nu, de gordijnen zijn gekocht in belgie, weet iemand hoe dit aan te pakken? of weet iemand iets af van een consumentenachtig iets in belgië? Er is wel zoiets als test aankoop maar dit is een commercieel iets en geeft alleen hulp aan leden; netzoals de consumentenbond hier.