Via Kassa hebben wij de ING Bank in kennis gesteld van de klacht over de toprekening met betrekking tot de beloofde rente. Wij hebben van de ING Bank nu een reactie binnen. Deze "standaard"brief gaat voornamelijk over dat de ING bank wel degelijk genoeg informatie heeft verstrekt t.b.v. de Toprekening. Ook hebben wij een brief van het AFM ontvangen, zij zijn nog bezig met het onderzoek.Hoe moeten wij nu verder handelen ten opzichte van de ING Bank? Ik heb namelijk nog niets van KASSA zelf vernomen.