BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rabobank jaagt kleingebruikers op hoge kosten

Bijdrage door gebruiker
02-01-2009
14 reacties

Met een brief van 25 november 2008 deelt de RABObank mij mee dat de Digipass vervangen gaat worden door de moderne Random Reader.

Je hoeft alleen maar een bankpas aan te wijzen en samen met de Random Reader is Internetbankieren weer mogelijk.Maar…. Ik heb geen bankpas.Het ‘alleen maar’betekent voor mij wel ineens 19 euro kosten per jaar.

Met geen enkel woord geeft de RABObank aan dat het gebruik van de Digipass in de loop van december 2008 niet meer mogelijk is, maar de werkelijkheid is anders.

Eenzijdig, zonder bericht vooraf, is de toegang tot Internetbankieren ineens geblokkeerd.

Met welk recht doet een bank die zegt ook op te komen voor de kleine spaarder dit.

Kan dit zo maar.Moeten wij dit zondermeer accepteren?

Zijn er (al) meer mensen die hier mee te maken hebben?

Johan Bunschoten Naaldwijk

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.