Ik ben onlangs bij de dokter geweest omdat ze dachten dat ik een soort van seksverslaving heb. Maar de dokter kon het niet met zekerheid zeggen en heeft me toen door gestuurd naar Mondriaan. Eenmaal bij Mondriaan kreeg ik geen psychiater toe gewezen maar een in opleiding.. Ik vond dit in het begin nog niet zo erg, maar toen ik er de tweede keer kwam zouden ze me eigenlijk een antwoord geven, maar ze kwamen met iets wat ik al wist en hebben me daar ook nog eens €190,- voor laten betalen. En ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Kan dit zomaar of kan ik er iets aan doen?