BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen met wehkamp.nl

Bijdrage door gebruiker
16-08-2011
20 reacties
Ooit heb ik via Wehkamp.nl iets besteld. Altijd keurig betaalt. Maar toch ooit eens wat gekocht dat ik via gespreid betalen heb gedaan.

Ik betaal netjes een bepaald bedrag af. Hoger dan hun berekend maandbedrag. Half dit jaar heb ik een brief ontvangen waar in de standaard vragen in staan om een koopruimte te bepalen. Als ik deze voor een bepaalde datum zou insturen, kon ik een tegoed bon ontvangen t.w.v. 12,50. Natuurlijk heb ik dit gedaan.

Twee maanden later wilde ik iets bestellen en tot mijn verbazing moest ik dezelfde vragen die ik reeds eerder op hun formulier had ingevuld, wederom beantwoorden.
Ik heb deze bestelling direct geannuleerd en Wehkamp gevraagd waarom dit is.
Hun antwoord was:
Geachte heer/mevrouw Broekmans,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U heeft en vraag over de rekening. Uit ons informatie blijkt dat wij de overeenkomst nog niet hebben ontvangen en dat de vooruitbetaling wordt gevraagd op basis van de antwoorden van de toets.
Wehkamp.nl biedt u haar verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak. We vinden het vervelend dat deze situatie is ontstaan en beloven u in de toekomst onze dienstverlening en service nog verder aan te scherpen.

Maar nu bij elke bestelling, klein of groot bedrag, moet ik dezelfde vragen beantwoorden. Terwijl op mijn inlog pagina wel een bedrag laat zien dat mijn koopruimte is. Ik heb hen diverse malen om opheldering gevraagd, maar tot nu toe geen normaal antwoord ontvangen.

Wat nu?

MVG VW
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.