Een aantal weken geleden kregen wij een brief van incassobureau Van Hoek en Partners met een eisbedrag van 36 euro vanwege openstaande schuld bij Videoland. Wij hebben echter van Videoland nooit een rekening of aanmaning ontvangen. Omdat wij na contact met Videoland hadden afgesproken dat we niet hoefden te betalen omdat ons niets bekend was van een boete, dachten we dat de zaak opgelost was. Maar nu ligt er een vordering van ruim 98 euro inclusief incassokosten en registratiekosten. Wij hebben dmv een aangetekende brief om uitleg en bewijs gevraagd, maar de enige reaktie van het incassobureau is dat wij binnen 3 dagen moeten betalen, omdat er anders juridische stappen volgen. Wij weten niets van een boete en krijgen geen antwoord op onze vragen. Wat zijn onze rechten??