BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen met terugbetaling

Bijdrage door gebruiker
18-01-2009
8 reacties

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij www.matsuru.com dit is een internetwinkel voor martial arts spullen... had netjes betaald etc. en kreeg ook geleverd. Op 1 ding na.

Na meerdere pogingen gedaan te hebben om contact op te nemen ( wat alleen via email kon ) kreeg ik nog niets te horen. Uiteindelijk na de zoveelste mail kreeg ik antwoord dat het andere deel van de levering binnen een aantal dagen geleverd zou moeten worden.

Dit was ook het geval, echter stond er op het briefje van de postbode dat ik 19,95 verschuldigd was, terwijl ik het volledige bedrag al netjes had betaald via Ideal.

Ik heb het pakket maar even laten liggen op het postkantoor, en heb weer contact op genomen met Matsuru. Ze gaven hun fout toe, en verzochtten mij om het bedrag toch te betalen en ze zouden het bedrag dan zo spoedig mogelijk terug overmaken.

Ik heb dit dus gedaan, maar na 2 weken had ik nogsteeds niets terug ontvangen.

Weer contact opgenomen, en er werd mij verteld dat dit in de week van 5 januari overgemaakt werd.

Inmiddels is het nu 19 januari, en heb al weer verschillende malen geprobeerd om contact op te nemen, maar krijg gewoon helemaal geen gehoor meer .

Ik zie mijn geld een beetje aan me neus voorbij vliegen om eerlijk te zijn.

Heeft iemand misschien suggesties hoe ik dit op kan lossen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.