BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Problemen met telfort

Bijdrage door gebruiker
13-02-2017
6 reacties
beste, Onderstaand is de brief die ik aan telfort stuurde.

per 21 januari had ik mijn abbonnement afgezged bij telfort. Ik heb sinsdien een nieuwe besteld, ik heb alleen een installatie pakket ontvangen. Ik heb nooit een contract gekregen met de mogelijkheid voor bedenktijd. Ik heb mails ontvangen dat de verbininding per 1 februari weer functioneel zou zijn en vervolgens dat het 3 februari zou functioneren. Op 7 februari zou er om 15:00 uur een monteur langs komen. De monteur was er niet om 15:00. Ik heb tot 20:00 uur gewacht. Er is niemand langs geweest. Nu heb ik nooit een contract getekent. De installatie pakket is naar mij toe gestuurd. Daar heb ik nooit voor getekend. Nu heb ik een rekening van 72 euro gekregen. Wat is hiet de bedoeling van?? Ik maak geen gebruik van jullie diensten, Waarom moet ik in godsnaam aan jullie betalen. Jullie moeten jullie diep schamen. Ik vind jullie lafaards achter schermen. Ik ga niks betalen. De installatie pakket wordt terug gestuurd. Ik eis een verklaring van telfrot. Ik heb uren aan de betaalde klantenservice lijn gezeten en ze sturen me
van muur naar de kast. geen oplosing i.i.g.
Kunt u mij meschien helpen Groeten, Walid Menapal
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)