beste,
Onderstaand is de brief die ik aan telfort stuurde.
per 21 januari had ik mijn abbonnement afgezged bij telfort. Ik heb sinsdien een nieuwe besteld, ik heb alleen een installatie pakket ontvangen. Ik heb nooit een contract gekregen met de mogelijkheid voor bedenktijd. Ik heb mails ontvangen dat de verbininding per 1 februari weer functioneel zou zijn en vervolgens dat het 3 februari zou functioneren. Op 7 februari zou er om 15:00 uur een monteur langs komen. De monteur was er niet om 15:00. Ik heb tot 20:00 uur gewacht. Er is niemand langs geweest. Nu heb ik nooit een contract getekent. De installatie pakket is naar mij toe gestuurd. Daar heb ik nooit voor getekend. Nu heb ik een rekening van 72 euro gekregen. Wat is hiet
de bedoeling van??
Ik maak geen gebruik van jullie diensten, Waarom moet ik in godsnaam aan jullie betalen. Jullie moeten jullie diep schamen. Ik vind jullie lafaards achter schermen.
Ik ga niks betalen.
De installatie pakket wordt terug gestuurd.
Ik eis een verklaring van telfrot. Ik heb uren aan de betaalde klantenservice lijn gezeten en ze sturen me
van muur naar de kast. geen oplosing i.i.g.
Kunt u mij meschien helpen
Groeten,
Walid Menapal