BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met ING stortautomaat

Bijdrage door gebruiker
16-11-2011
11 reacties
27 oktober jl. heb ik 10 biljetten van 50,- in een ING-stortautomaat gestort. Nadat het geld was ingenomen ontstond er een storing in de stortautomaat en werd door de automaat een stortingsbewijs geprint met daarop een gestort bedrag van 0,- en het verzoek om mij de balie te melden voor meer informatie.

Vervolgens heb ik met een ING-medewerker een klachtenformulier ingevuld en binnen 10 werkdagen zou ik daarop een reactie krijgen. 12 werkdagen later beweert ING dat uit onderzoek is gebleken dat ik niet 500,- maar 250,- zou hebben gestort. Terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat er 500,- in de stortautomaat is verdwenen. Dat geld had ik nota bene 5 minuten daarvoor van een andere rekening opgenomen. Ik sta nu min of meer machteloos en kan alleen nog een schriftelijke klacht aan de ING-directie sturen.

Inmiddels ligt deze zaak bij mijn rechtsbijstandverzekering en op basis van hun advies onderneem ik verdere stappen om mijn recht alsnog te halen. Daarnaast overweeg ik al mijn geldzaken over te hevelen naar een andere instantie.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen en wat is in die gevallen die uiteindelijke, na klacht aan directie, uitkomst geweest?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.