Goedemorgen,
Ik heb een vraagje:
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met HousiQ? Enkele dagen geleden heb ik hier een abonnement gekocht van €29,95 zodat ik onbeperkt kan reageren op huurwoningen. Als ik reageer staat er dat ik een kopie reactie krijg gestuurd op mijn email adres. Nou niet dus......
Eerst dacht ik nog het zal wel aan mijn email liggen dus een ander email adres ingesteld ook hier geen resultaat en geen mails die binnenkwamen. Ik heb natuurlijk ook mijn spam gecheckt maar deze blijft ook leeg.
Ik heb uiteraard HousiQ hierover benaderd. Zij kwamen ook eerst mer het verhaal over de spam. Toen ik aangaf dat dit dus ook al had gechecked en dat het probleem niet oploste kwamen zij met:
Geachte mevrouw,
Wij hebben uw account getest door middel van het e-mailadres tijdelijk te veranderen en bij ons komen de kopie reacties wel gewoon binnen. Wellicht is er iets mis met de instelling van uw mail, u e-mail kwam namelijk niet bij ons binnen in het Postvak In maar in de Spam?
Uw account is meerdere malen getest met telkens een ander mailadres en bij allen kwam een kopie reactie binnen.
Maar hoe ik het ook doe hoe ik mijn instellingen ook aanpas er komt gewoon geen mail binnen :( maar ook geen reacties van de verhuurders.
Het balletje wordt dus bij mij gelegd.
Zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben?? Of weten wat ik nog kan doen?
En die misschien een betrouwbare site weten waar men op huurwoningen kan reageren.? (zo zag ik bijvoorbeeld ook woondetective en mansion)
Met vriendelijke groet,
angelique1925