Vanaf begin december 2006 hebben we een nieuwe krantenbezorger. Regelmatig hebben we daarna geen krant bezorgd gekregen, maar nu kwam hij 27 december om een nieuwjaarsfooiophalen. We gaven hem een 1 euro, deze weigerde hij om aan te nemen en eiste om 5 euro omdat hij vond dat hij er recht op had. Na melding aan de serviceafdeling en de belofte dat hier iets aan gedaan zou worden. wat tot op heden nog niets gebeurd is. Vanaf dit moment stapelen de problemen zich op, zoals geen krant, krant voor de voeten gooien, te laat bezorgen, kapotte, natte of door de blubber gehaald. Op 2 januari is dit geescaleerd en heb ik de bezorger erop aangesproken wat resulteerde dat hij mij in mijn gezicht spuwde, bij het afvegen is mijn bril op de grond gevallen en beschadigd. Hierna wilde ik hem aanvliegen en verhaal halen, gelukkig we ik bijtijds tegen gehouden. Na diverse telefoontjes naar de lezersservice en zijn leidinggevende is het probleem nog niet op gelost en wordt ik niet serieus genomen door beide bedrijven met mijn klacht. Ook heb ik nog aangifte gedaan tegen deze persoon voor belediging. Een gemakkelijke manier is om de krant op te zeggen maar dit lost het probleem niet op want hij blijft bij de andere abonnees bezorgen.
Mijn vraag is hoe kan dit probleem oplossen en dat mijn klacht door zowel krant als de bezorgdienst serieus genomen wordt.