beste mensen. ik heb een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb een proefabonnement bij de internetdatingsite van LEXA. indien je de proefabonnement niet tijdig beeindigde zou het stilzwijgend worden verlengd.
aangezien er alleen maar bagger op de site van LEXA stond had ik geen zin om ermee door te gaan. het enige probleem is dat ik mij had vergist over de laatste dag waarop ik moest opzeggen. gevolg hiervan was dat LEXA automatisch heeft verlengd nadat zij mijn geld ook automatisch hadden geind voor de nieuwe periode.
ik schreef hen daarop een mail waarin ik uitlegde dat ik niet langer gebruik van hun diensten wilde maken. zij hebben daarop terstond mijn lidmaatschap geblokkerd. het geld hebben ze echter niet teruggestort. ook niet nadat ik diverse malen hierop heb gevraagd. zij beroepen zich op art L 121-20 en art L 121-20-2 sub van de Franse Consumentenwet. bla, bla, bla.
mijns inziens moeten zij indien zij mijn geld houden, de diensten óók leveren en beeindigen nadat de periode waarover zij het geld hebben geind is verstreken. als ze terstond beeindigen, dan moet LEXA het geld teruggeven. ze kunnen toch geen geld houden voor diensten die ze niet hebben geleverd?
LEXA internetdating heeft GEEN telefoonnummer waarop zij te bereiken zijn, noch een adres. op mijn verzoek om mij het adres van een branche-organisatie of klachteninstantie door te geven reageren zij niet. mijn geld krijg ik ook niet terug.
Wie kan mij helpen in de strijd tegen LEXA om mijn geld van hen terug te krijgen.
alvast bedantk lieve mensen.
Winnie
a