Beste mensen,
ik heb vorig jaar een droger gekocht bij een elektronica keten.
Deze heb ik termijnen betaald via Primeline.
Ik moest het openstaande bedrag voor 16 januari 2008 voldoen.
Dan zouden er ook geen administratiekosten gerekent worden.
Ik heb keurig voor de gestelde datum het bedrag betaald.
6 december was de laatste dag dat ik iets heb betaald.
Echter heeft Primeline vandaag (4 feb 2008) 10 euro van mijn rekening geboekt. Deze heb ik al weer terug geboekt bij de Postbank.
Maar kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd gedaan heb dan? of zijn ze bij Primeline echt hersenloos?
Alvast bedankt!
Tom