BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Prijs in loterij maar niet volgens producent

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-02-2007
  •  
7 antwoorden
  •  

Vorig weekend kocht ik eentwee doosjes Lipton thee met daarop een stickerboekje waarin een code stond waarmee een reis naar Kenia te winnen is. Bij het intoetsen van de codes bleek ik op 1 ervan de gelukkige winnaar van een reis te zijn. Nadat ik maandag niets van Unilever (de producent van Lipton thee) had vernomen heb ik op dinsdag contact met de klantenservice opgenomen. Daar kreeg ik te horen dateen en ander verkeerd was gegaan en dat het niet zeker was dat ik daadwerkelijk aanspraak kon maken op de reis. Na het opgeven van de desbetreffende code werd mij beloofd dat ik spoedig meer zou vernemen. Uiteraard was ik reuze nieuwsgierig en nadat mijn man gisteren (op mijn aandringen) nog even met de klantenservice had gebeld om naar de stand van zaken te vragen en daar te horen kreeg dat er nog niets bekend was viel vandaag dan de brief met het verlossende woord op de deurmat. In zegge en schrijven 3 regels wordt mijmedegedeeld dat ik de reis niet gewonnen heb. Tot hun grote spijt, dat wel, maar verder geen enkele vorm van (redelijke) compensatie.

Mijn vraag: mag en kan dit zomaar of kan ik hiertegen stappen ondernemen?Ik heb een schermafdruk van het moment na het intoetsen van de code waarbij ik op niet mis te verstane wijze gefeliciteerd wordt met mijn reis naar Kenia en waarin mij op het hart gedrukt wordt het stickerboekje mat daarin de code goed te bewaren. Dat er dan iets fout loopt bij de toekenning van de prijzen is toch mijn schuld niet?

Alvast bedankt voor de reacties.

Floor

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.