Ik heb bij een firma in Nederland 3 code~s gewonnen om bij een fotobedrijf Tam Tam photobook. Ik heb van de 3 boeken 1boek pas ontvangen, andere door problemen met de server en drukte wordt het 2de boek pas eind mei 2010 in productie genomen. (het boek is eind januari 2010) besteld zijn . Bij het 3de boek is er steeds een probleem of de code werkt niet , of het hele boek laadt niet op/is leeg. Nu heb ik herhardelijk gemaild en het probleem neergel;egd , zij hebben 3x de code verlengd maar er zijn nog steeds problemen en heb nog steeds mijn boek niet besteld. Nu wil de klantndienst mijn gewonnen code niet meer verlengn. Verder geven zijn op mails bijna geen antwoord of onbeschoft. Nu is mijn vraag dit bedrijf moet toch mijn gewonnen prijs geven en de problemen oplossen. Ze geven zelf in hun mail toe dat ze problemen hebben met de server.
Hopend u voldoende te hebben ingelicht.
Gaarne een antwoord .
M.v.g Antonina