Wel ik ben niet de eerste die hier een vraag over heeft, maar toch.
Mijn moeder is benaderd door iemand die haar informatie wilde geven over Pretium en zij is accoord gegaan met het toezenden van die info. Gek genoeg hadden ze haar rekeningnummer nodig en heeft ze dat gegeven. Net binnen de termijn van 5 dagen bedenktijd heeft ze het opgezegd, maar de firma gaat er niet mee accoord. Ze isgebruiker van Pretium. Zij heeft geen bandje ingesproken of in ieder geval dat hebben ze haar niet gevraagd of aangekondigd en ze heeft niets getekend. Wel hebben ze het haar onmogelijk gemaakt om lokaal te bellen. Domweg afgesloten? Ze kan alleen noginterlokaal bellen of met de mobiel. Pretium had aangekondigd dat zebellen via KPN onmogelijk zou worden gemaakt.Via KPN hebben we geprobeerd om Pretium te omzeilen, maar dat lijkt niet zomaar te lukken.
Heel concreet is de vraag: is er een jurist die hier zijn/haar licht eens over kan laten schijnen? of kan Kassa zelf advies geven is deze zaak. Vervolgvraag is of deze firma iemand af kan sluiten van bellen via KPN?
Mijn moeder wil niets met deze firma en gezien de reacties op het forum kan ik me daar alles bij voorstellen.