Hallo Kassa,
Via Postnl is er een pakje naar mij verzonden.
Tenminste dat was de bedoeling.
Op 14/9/11 is er een normaal pakje van een normaal gewicht en afmetingen naar Postnl gebracht. Er is toen 6,75 euro aan verzendkosten betaald.
Via track en trace kon ik het pakje volgen.
14/9 zending opgehaald en in sorteerproces.
14/9 de zending is aangemeld nij Postnel en wordt volgbaar.
14/9 zending gesorteerd in sorteercentrum.
15/9 zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
16/9 zending nog niet verwerkt.
Tot de dag van vandaag (09/10/11) is de melding van 16/9 het laatste.
Ik heb toen via de site van Postnl een klacht ingediend.
Toen kreeg ik alleen de reactie dat ze het vervelend vonden, maar dat de verzender alleen een klacht tot onderzoek in kan dienen.
De verzender heeft dat toen gedaan.
Uiteindelijk heeft de verzender een brief ontvangen met:
"Dat het onderzoek geen positief resultaat heeft. Dat ze geen schadevergoeding kunnen geven. En hun excuus".
Dit is kort omschreven mijn klacht over PostNL.
Uiteraard heb ik alle mailwisseling bewaard.
Mijn frustatie:
Ik betaal geld voor een dienst. Vervolgens krijg ik daar een barcode (track en trace) van om het te volgen en dan raken hun mijn eigendom "kwijt" (verduistering).
En het enige wat ik dan krijg is sorry en dat ze me geen schadevergoeding kunnen geven.
Kortom ze kunnen doen en laten wat ze willen met eigendommen van andere.
Als je telefonisch contact opneemt, moet je ook nog eens 0,45 cent per min betalen. Waarna je eerst 6 min in de wacht moet staan.
Mijn rechtvaardigheisgevoel is zwaar aangetast.
En mijn eigendom gejat door PostNL.
Help! Wat kan ik hiermee doen???
Op wat voor manier enz...
Graag uw reactie!
Alvast bedankt!
Vr groet,
Wilfred