BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL levert slecht werk

Bijdrage door gebruiker
18-06-2012
3 reacties
Aangetekende brief die ik verzond naar de rechtbank, bleek niet te zijn aangekomen. Er bleek in ook in het eigen bestand van klantenservice van PostNL geen handtekening voor ontvangst te zijn. PostNL meldde dat het achterhalen van de poststukken minimaal 14 dagen kostte. De procedure waarbinnen gereageerd kan worden bij de rechtbank is nu inmiddels verlopen. PostNL had hier geen boodschap aan, Ik moest wachten totdat mij een formulier werd toegezonden waarmee ik schriftelijk kon aangeven dat de brief gezocht moest worden. Dit kon dus niet telefonisch en ik kon ook zelf geen brief schrijven met dat verzoek. Ik zit nu al vier dagen op dat formulier te wachten.
Toen ik de klantenservice meldde dat ik ruchtbaarheid zou geven over deze starre opstelling, werd mij gezegd dat ik binnen een uur zou worden terug gebeld, want negatieve media-aandacht wil men niet. Ik ben niet terug gebeld. Dus PostNL levert slecht werk, slechte service en komt afspraken niet na.
Welke weg kan ik nu het best bewandelen? Doordat de brief niet werd bezorgd bij de rechtbank is inmiddels een inhoudelijke misverstand ontstaan bij de rechtbank, waardoor ik, zo blijkt nu, onnodig een extra deskundigheidsrapportage heb laten opstellen. Dat heeft mij 265 euro gekost. Kan ik dit bedrag verhalen op PostNL?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.