BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL beschadigd pakket

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-01-2013
  •  
7 reacties
  •  
De postbode heeft een pakket met foto's waar op vermeld stond dat het daarom niet gevouwen mocht worden toch gevouwen. De foto's die erin zaten zijn behoorlijk beschadigd en onbruikbaar geworden. PostNL vind dat dit mijn eigen verantwoording is omdat het pakket niet verzekerd verzonden is. Echter omdat ik zelf meer als een jaar bij de post heb gewerkt herken ik de schade als verkeerd mee omgegaan bij inpakken en behandelen tijdens het lopen. Als het pakket op de juiste manier was behandeld was de schade er niet geweest.

Ik vind dat de PostNL laks omgaat met de post en zich absoluut niet achter zo'n zwak excuus als "niet verzekerd, dus geen vergoeding" mag schuilen. Want was het poststuk dus wel op de juiste manier behandeld geweest was de schade er niet geweest.

De postNL klantenservice zegt dat als ik het niet eens ben met hun beslissing ik maar naar de geschillencommissie moet gaan wat mij al 25,42 gaat kosten zonder garantie dat ik dit "win". Daarnaast stond hun eerste mail terug naar mij al met 1 grote leugen. Ze zouden mij telefonisch hebben proberen te bereiken, echter heb ik nooit telefoonisch contact gehad of een gemiste oproep.

Ik word behoorlijk radeloos van deze positie waarin PostNL zich niks aantrekt van wat er met de poststukken gebeurt.

Wie kan mij advies geven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.