BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Post.nl accepteert geen klachten van ontvanger

Bijdrage door gebruiker
05-01-2014
6 reacties
Ik wacht al sinds 28-12-2013 om een pakket. Tracktrace heeft sinsdien telkens aangegeven dat het pakket niet op tijd bezorgd kon worden buinnen de gestelde tijd Ik heb 3x de klantenservice gebeld en krijg steeds maar dat ik de afzender moet vragen dat hij een onderzoek moet laten instellen, dan is mijn pakket al aangeboden, dan is het ergens in een netwerk, De afzender krijgt van de klantenservice te horen dat een briefje in de bus is gedaan en dat ik het op een postagentschap moet gaan afhalen, daar is het niet. Ik ben er klaar mee, het betreft een pakket met een waarde van € 120,00

For the record: Ik heb geen briefje of bewijs dat er bij mij een poging tot bezorgen is gedaan. Pogingen zijn ook niet gedaan. De bel is niet kapot. De bel niet horen is geen optie, wij hebben honden die echt gaan blaffen als er wordt aangebeld of geklopt. Er is telkens iemand de hele dag aanwezig geweest op alle door tracktrace aangegeven bezorgdata. Ik heb het verzendbewijs, betalingsbewijs en tracktracebon van de afzender.

Hoe kan het dat ik meer dan een week moet wachten op een pakket vanuit Friesland naar Zuid-Holland ?

Hoe kan het dat ik telkens dezelfde standaard antwoorden krijg vanuit een callcenter vanaf de Antillen of Suriname ?

Men kan bij de klantenservice als enige service alleen maar verwijzen naar de afzender, geven niet de informatie waarom gevraagd wordt.. Klantenservice post.nl maar opheffen lijkt mij.

Hoe kan het dat de afzender een compleet ander verhaal van de klantenservice krijgt dan ik, dat hij ook het adres krijgt van het postagentschap waar het pakket zou zijn ?

Hoe kan het dat ik nu nog niet eens weet waar mijn pakket is en wanneer het nu wel bezorgd wordt of wordt afgeleverd op een postagentschap ?

Hoe kan het dat je als ontvanger je klacht niet kwijt kan en gewoon wordt afgewezen ?

Hoe kan het dat Post.nl geen verantwoordelijkheid erkent voor iets waarvoor ze worden betaald, namelijk iets van A naar B brengen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.