BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

postnl

Bijdrage door gebruiker
13-07-2012
12 reacties
Heeft er iemand al ooit een proces tegen PostNL gevoerd over verdwenen zendingen? het volgende is gebeurd, ik heb vorig jaar (in Juli) twee paketten aangetekend verzonden naar Turkeye, deze zijn in Turkeye aangekomen, maar door de douane onderschept met de mededeling dat deze niet ingevoerd mochten worden, hier is een tijd overheengegaan en er is mij advies gevraagd, ik heb gezegd, laat maar terugsturen, waarna aan de douane in turkeye de opdracht is gegeven het maar terug te sturen. Let wel, al deze tijd zijn de zendingen niet te volgen met track-trace, zendingen onbekend!! Nu heb ik in mei de trackinggegevens uit turkeye ontvangen met een terugkoppeling van de post daar, dat de zendingen op 25-11-2011 terugontvangen zijn in nederland, hierop heb een onderzoeksnavraag gedaan bij Postnl en heb bericht teruggekregen dat er geen onderzoek gedaan word, omdat de termijn van 6 maanden na verzending zijn verstreken!!! Ik ben hier echter van mening dat, omdat de zending naar nederland teruggestuurd is en omdat voor mij niet te zien was waar mijn zending verbleef (niet werkende track) en ik reclameerde binnen 6 maanden nadat de zending in nederland terugkwam, men zich er niet zomaar vanaf kan maken met deze mededeling (6 maanden) Het betreft hier twee zendingen met een waarde van een paar duizend euro, en postnl heeft zelf gemeld dat de zendingen in nederland zijn aangekomen!!!! Wie heeft hier advies???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.