BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Postcodeloterij eenmalig lot

Bijdrage door gebruiker
07-01-2014
103 keer bekeken
12 reacties
Ik ben zo stom geweest om in December een eenmalig lot aan te schaffen, wat dus helemaal niet zo eenmalig is want deze maand (januari) is er weer van mijn bank afgeschreven. Ik heb verder niets geactiveerd aan extra loten. Na vele mailtjes en telefoontjes kreeg ik eindelijk iemand te spreken. Ik zij dat ik absoluut niet mee wilde spelen in januari en dat ik het geld teruggestort wilde hebben, toen vroeg die gochem aan de telefoon of ik het geld ook terug stort als er een prijs op mijn lot valt? Lekker onbeschoft dus. Vervolgens kreeg ik een hele preek waarom ik door moest spelen. Ik zij vervolgens : STOPPEN met je gelul ik wil OPZEGGEN spreek ik chinees of zo?. Het geld van januari kan dus niet terug gestort worden (kan zelf ook niet terugboeken) en ben dus verplicht nog een maand mee te spelen. Ik zou een bevestigingsmail krijgen dat ik stop maar heb deze nog niet ontvangen. Straks maar even met ING contact opnemen om mijn rekening te laten blokkeren voor incasso,s van de Postcodedievenloterijbende.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.