Gisteren ontving ik weer eens een mailing van de postcodeloterij. Nu ben ik geselecteerd om mee te doen met een BMW actie. Ik speel al jaren mee met 1 lot. Toen ik de BMW code wilde activeren kon dit alleen als ik opnieuw mij abonneerde op een nieuw lot. Er staat weliswaar bij dat ik dat weer na 1 keer ongedaan kan maken, maar ik kan er niet mee akkoord gaan, dat ik alleen maar kan meedoen als ik met een nieuw lot mee doe. Kan dit nu allemaal maar zo maar? Ik wil gewoon mee doen met mijn bestaande lot! Wie doet hier iets aan.