De postbank heeft een actie om eigen klanten te bewegen gebruik te gaan maken van hun nieuwe bonusrekening.Hiervoor nemen zij telefonisch contact op met de klant,in dit geval mijn vergeetachtige moeder van 77. een paar controle zijn, naar nu blijkt, voldoende geweest om haar hele spaargeld over te schrijven op een andere rekening. Gezien haar vergeetachtigheid heeft het ons dagen gekost om er achter te komen wie en hoe dit geld zomaar van de ene op de andere rekening is gekomen.Ik vind het absoluut ontoelaatbaar dat de Postbank zich van dergelijke praktijken bedient en dat grote geldbedragen zo eenvoudig van de ene naar de andere spaarrekening te verplaatsen zijn.
Ik begin echt genoeg te krijgen van dit soort telefonische acties want de afgelopen 4 maanden heeft mijn moeder op deze wijze al een andere energieleverancier en neemt zij ineens deel aan diverse loterijen. Kan deze telefonische marketing aub stoppen, ik word er zo moedeloos van. zij herrinert het zich niet en ik kan de problemen weer oplossen.
sorry ik moest het even kwijt, maar mag dit zomaar, vooral tav de postbank