Hallo allemaal...wie kan mij helpen om uit deze problemen te komen...Hou je vast en verwonder je...
Mijn vader is overleden. mijn ouders hadden een girorekening+ gekopppeld kwartaal extra rekening. (en/of rekening). Hiervoor hebben wij een verzoek tot naamsverandering ingediend. Dara ging ruim 3 weken overheen, maar uiteiondelijk staat de rekening nu als en/of op mijn moeder en mij (dochter). So far so good.
Echter bij het internetbankieren schrikt mijn moeder zich een ongeluk als blijkt dat, wanneer zij naar haar spaarrekening (kwartaalrekening) wil, er de melding verschijnt: u heeft geen spaarrekening....[ moeder is 77 en haal hele kapitaal staat erop]
Navraag (telefonisch) bij de klantenservice leert dat de rekening wel bestaat, maar dat de koppeling er niet is met de giro rekening. (Volgens mij een duidelijk evrhaal: link is niet meegenomen in de naamsverandering).
Kijkt u morgen maar mevrioiuw, dan is het in orde...dus niet
Weer bellen: Nou mevrouw, dat is erg moelijk. En, u weet niets van comnputers af...een link verplaatsen is veel werk... Over drie weken is het voor elkaar.
En tussentijds geld opnemen? O, dat kan telefonisch.
Ja maar dat kost geld
Ja, dat moet u er dan maar voor over hebben en als u dan een klacht indiend en deze wordt als gegrond aangemerkt krijgt u die kosten wel; weer terug gestort...
--na drie weken: niet gebeurd.
---klacht ingediend
antwoord: bel de helpdesk;
--helpdesk gebeld...zelfde verhaal en weer drie weken moeten wachten.
Direct een klacht ingediend..antwoord:
wij kunnen niets voor u doen de helpdesk heeft uw zaak in behandeling. QWacht u de drie weken en als er dan nog niets is gebeurd, kunt u de helpdesk nogmaals bellen...
Enfin, dit alles lopot al vanaf augustus...weet iemand nu hoe moeders aan haar geld kan komen? Ik ben wanhopig.
Zou dit trouwens graag aan de kaak stellen in een officiele zaak...Zijn juridische stappen mogelijk?
Laura