BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

POST NL weigert klacht aan te nemen

Bijdrage door gebruiker
24-01-2012
63 keer bekeken
26 reacties
De postbezorging is hier heel erg slecht, ik heb bij KPN, TNT, POST NL enz. veel klachten daarover gemeld. De laatste keer werd me gezegd dat ik het allemaal zou verzinnen en dat ze niet meer op mijn klachten zouden reageren! Als het te vaak fout gaat mag je er dus niets meer van zeggen. Overigens maakt het niet veel uit, er is nog nooit een klacht opgelost.

Vandaag kreeg ik een correct geadresseerde brief waarbij op de printregel onder op de envelop het verkeerde huisnummer geprint was, dus een ander nummer dan op de envelop stond. De machine maakt dus een fout. Ik heb het bij toeval gezien, waarschijnlijk is dit wel vaker gebeurd. Ik probeerde dit door te geven aan POST NL maar ze weigeren glashard om hiervan een melding te maken.

Met andere woorden: er wordt een mogelijkheid geboden een fout te corrigeren, maar POST NL weigert gewoon.

Zijn ze te dwingen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.