BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Post niet ontvangen. Resultaat: 2 dwangbevelen

Bijdrage door gebruiker
19-11-2007
18 reacties

Goedemiddag, over een periode van ruim 6 maanden hebben wij een onze post niet ontvangen of een paar maanden te laat. Dit lag aan de postbode. We hebben een 3 tal brieven ontvangen van TNT waarin zij dit ook aangeven en dat er tegen de desbetreffende postbezorger passende maatregelen zijn genomen. Voor het eerst moest er dit jaar zgn RIOG belasting betaald worden. Een bedrag van ongeveer 60 euro. Die rekening hebben wij dus niet ontvangen. Vrijdag heb ik per aangetekende post een dwangbevel ontvangen voor het bedrag + een boete van 64 euro. Ik schrok ontzettend. Ik heb direct het hele bedrag + de boete betaald. Ik heb een klacht ingedient bij TNT met de mededeling dat ik de boete op hen wil verhalen.

Als reactie kreeg ik terug dat TNT de postbezorger had aangesproken maar dat er niet werd gedaan aan schadevergoeding. Een beetje kort door de bocht vond ik zelf. Mijn vraag is dus, wat kan ik hier aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.