goede midag ik werk asl zelfstandige op een zorg boerderij
omdat de gemeenten deze zorg hebben over genomen mist ik alleen al een bedrab van 40.000.00€ maar ook mijn colega zzp er mist een behoorlijk bedrag
het totaal bedrag dat het SFB aan de zorgboerdrij moet over maken bedraagd tot november 180,000.00€ nu hebben wij sins begin vorrig jaar er een boerderij bij gekocht maar het ziet er na uit dat die binnen kort weer gesloten wordt asl er geen geld binnen komt er zjn facturen bij van 7a8 maand geleden ingediend zijn het water staat ons aan de lippen
nog even dit ik heb een bruto jaar in komen van pusminus 60,000.00€ van het afgelopen boek jaar is er 18,000.00€ over gemaakt er is niet meer