BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pinpas ABN AMRO geblokkeerd

Bijdrage door gebruiker
17-07-2007
15 reacties

Gisterenavond wil ik mijn boodschappen afrekenen, weigert het pinautomaat de betaling nadat mijn pincode reeds geaccepteerd was. Ik naar het dichtsbijzijnde pinautomaat van de ABN AMRO, wordt mijn pas ingeslikt met de mededeling "onrechtmatig gebruik". Tot overmaat van ramp gebeurde hetzelfde met de pas van mijn vriendin! Ik vanmorgen naar de bank toe. Blijkt dat ik de 15e al was met die klacht. De oorzaak wisten ze ook. Door verscherping van de beveiliging worden veel pinpassen niet geaccepteerd. Nieuwe passen zijn reeds aangevraagd en zijn over 2 tot 3 werkdagen binnen. Vreemd dat als ze weten dat dit fout gaat ze hun klanten niet hierover informeren, waardoor ik mijns inziens onnodig voor aap heb gestaan in de supermarkt. Nu heb ik niet genoeg cash om bijvoorbeeld boodschappen te doen of te tanken en zijn dit zaken die nu toch echt nodig zijn. Gelukkig heb ik nog een andere rekening waar ik geld vanaf kan halen. Nadeel hierbij is wel dat ik op deze rekening nu in het rood kom te staan. Het is namelijk een kortgeleden geopende rekening (deze pas werd gelukkig niet door het apparaat ingeslikt). Nu vraag ik mij af wat ik kan doen zonder direct op te hoeven stappen en een andere bank te gaan benaderen. In het kader van schadevergoeding lijkt me in ieder geval het geld dat op mijn chipknip stond en de kosten voor het rood staan op mijn andere rekening logisch, maar eigenlijk verwacht ik meer van de ABN AMRO. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Bij voorbaat dank. Groet, Mark uit Nieuwegein

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.