Begin augustus heb ik bij de ABN/Amro 100 Euro willen pinnen in hun pinautomaat.Daar ik verschillende bankbiljetten nodig had heb gekozen voor 1 x € 50,00 en voor 5 x € 10,00. Het apparaat begon te ratelen en kwam met enkele voor mij onduidelijke meldingen in verschillende talen te voorschijn. Vervolgens kwam mijn bankpasje te voorschijn dat ik weer heb opgeborgen. Maar ik kreeg geen geld.
Nu komt het. De € 100 euro is wel van mijn rekening bij de Rabobank afgeschreven. Bij de ABN/Amro bank doen ze vervolgens niets als je ze daar confronteerd met bovenstaande. Ze zeggen alleen kijk eerst eens eventjes of het van u uw bankrekening is afgeschreven. Dat is natuurlijke wel logisch. Als dat zo is moest ik maar een klacht indienen bij mijn eigen bank de Rabobank. Dat heb ik vervolgens gedaan.
Al met al kon het wel 6 tot 8 weken duren voordat op mijn klacht is beslist. Wie heeft daar ook nare ervaringen mee en wil ze met mij delen.