Hoe kan het zijn dat als ik tank bij een onbemande station, dat als ik thuis kom en kijk of het geld afgeschreven is, dat er af en toe bijna het 3 voudige is afgeschreven van wat ik getankt heb. Kijk ik vervolgens een uur later dan is het bedrag veranderd in het goede bedrag en is alles weer goed?