Ik heb op 27 april geld proberen op te nemen bij een pinautomaat en geen geld gekregen, hieronder mijn brief aan de directie van ING
Aan de directie van ING Eindhoven, 15 mei 2013
Net terug van vakantie en brief gevonden van de ING, kenmerk 1-1034179027
Daarin staat dat er na navraag geen biljetten zijn achtergebleven in de geldautomaat.
In het kort mijn verhaal:
Op zaterdag 27 april ben ik gaan pinnen bij de pin-automaat van het Biaritzplein te Eindhoven. Voor mij stond een man te pinnen maar dat wilde niet lukken
hij kon alles doen tot het bedrag intoetsen maar het pasje kwam er meteen uit en maakte een piepend geluid en op het scherm kwam heel vlug storing maar dat verdween heel vlug en kreeg geen geld
Daarna probeerde hij het nog een keer maar hetzelfde gebeurde weer. Ik zei tegen hem misschien is je pasje niet goed en probeerde ik het na hem maar ook ik kreeg er geen geld uit (mijn vriendin die bij mij was kan getuigen eventueel. Omdat ik internet bankier zag ik op maandag 29 april tot mijn verbazing dat er 150 euro was afgeschreven ik heb toen meteen ING gebeld en de man zei dat zal wel terug gestort worden als het er donderdag nog niet opstaat moest ik maar weer terug bellen. Donderdag heb ik toen weer gebeld en men zei dat er een onderzoek zou worden gestart, terwijl ik met de man aan het bellen was (zijn naam was Jeffrey)werden er bloemen bezorgd van de ING met excuses voor het ongemak maar mijn 150 euro had ik nog steeds niet maar ik dacht als ze bloemen sturen zal het wel goed komen. Ik heb op vrijdag 3 mei een mailtje ingediend dat ik dit niet kon begrijpen dat het zo lang moest duren
Zaterdag 4 mei ben ik gebeld door ER en moest ik mijn verhaal weer doen en zou er weer een onderzoek worden ingesteld terwijl er 2 van zijn collega’s dat ook al beloofd hadden, hij reageerde dat zijn collega’s er niets aan hadden gedaan, DIT IS WERKELIJK ONGELOOFLIJK als je zoiets over je collega’s zegt en geen reclame voor de ING. De naam van deze man was Mourad ER van de klantenservice.
Dinsdag 7 mei heb ik zelf gebeld naar deze man omdat hij beloofd had mij terug zou bellen en hij vertelde mij dat ik de 150 euro in ontvangst had genomen 10 seconden nadat ik mijn pasje had terug gekregen, denkt u nou werkelijk dat ik zoveel moeite heb gedaan en nog doe om deze brief te schrijven als dit waar zou zijn ik ben al jaren klant bij toen Postbank en nu
ING en nu wordt ik als leugenaar bestempeld nou ik neem dit dus niet en zal dus stappen gaan ondernemen als dit niet wordt opgelost. Er schijnen camera’s te staan bij de pin-automaten dus zou ik die beelden wel willen zien dat ik het geld in ontvangst heb genomen
Als ik dus na 10 seconden het geld zou hebben gekregen (zoals Mourad beweerde) had ik ook die 2 bedragen van die man ook kunnen innen die hij niet gekregen heeft en deze man zal toch ook wel een klacht hebben ingediend.
Ik eis dus dat jullie hier snel iets aan gaan doen en zorgen dat ik de 150 euro terug krijg met daar bovenop een bedrag voor rente en geleden inmateriele schade.
Ik ben heel boos en zal de consumentenbond hiervan op de hoogte brengen.
Met vriendelijke groeten,
MFJC Smulders