Ga binnenkort scheiden. We zijn in gemeenschap van goederen getrouwd. Nu krijg ik normaal zoals het gaat de helft van mijn man zijn pensioen. Nu heb ik gelezen dat ik dan beter het bruto-bedrag kan laten betalen maandelijks dat dat (belastingtechnisch o.i.d. ?) voordeliger is voor mij. Heb het al bij het pesioenfonds en belasting nagevraagd, maar krijg geen antwoord hierop. Men weet het n.l. niet.
Kan iemand mij hier het wel vertellen hoe het zit. Of is dit een broodje aap verhaal?