BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Pearle brillenwinkel Pearle

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
29-11-2006
  •  
12 antwoorden
  •  

hey

ik heb voor de zomervakantie een bril aangeschaft bij Pearle na enkele weken werd de bril geleverd met super dikke glazen is een klein en strak montuurtje hoewel dat wel mijn glazen waren is er nooit geadviseert om een ander montuurtje uit te kiezen het geheel was dus geen gezicht dike glazen in een klein en strak montuurtje ik heb ze laten weten dat dit niet is wat ik wou en er is me nooit verteld dat die glazen in dat montuurtje er zo uit kwamen te zien ik ging er niet mee akkoord en heb het zo laten zitten achteraf gister dus krijg ik een acceptgiro van 850 euro van het incassobureau wat kan ik hier tegen doen welke stappen kan ik nemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.