ik overweeg om via kiva microkrediet aan te bieden; dat kan echter alleen vie pay pall. daar is de uitleg alleen in het engels, en bovendien heb ik geen creditkaart (en krijg die ook niet: ik zit in de bijstand). kan iemand me in begrijpelijk nederlands uitleggen welke stappen ik moet zetten om een pay pall-account te krijgen? dankjewel! ineke