Op 24 augustus heb ik 2 Dvd’s besteld in USA en netjes betaald via Paypal.
De verkoper is ook bekend bij Paypal. Heb niks meer van hem gehoord, kreeg netjes een bevestiging van paypal dat ik heb betaald.
Kreeg later een order status met mailtje daarin dat ik hebt betaald.
Ik heb een paar dagen niks vernomen van mijn bestelling de status stond depending.
Na vele mailen en vragen doen van mijn bestelling.
Later kreeg ik een mailtje dat ze 1 van die Dvd’s hebben geopend voor test en op 4 september hebben ze dat gestuurd, toen stond er 'shipping'.
Ik wacht al ruim meer dan drie 3/4weken. Vroeg ook aan de verkoper als hij me een track nummer kan geven. Tot heden heeft hij niks van zich laten horen.
De verkoper negeert al mijn mailtjes.
Ik heb een geschil claim ingediend sinds gisteren.
Als hij reageert dat is nog maar de vraag?
Ik weet alleen niet wat ik verder moet doen?