BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

pakketjes opengemaakt

Bijdrage door gebruiker
30-09-2008
7 reacties

Mijn pakketjes - in de brievenbus of bij het postagentschap- zijn opengemaakt! TNT Post maakt melding van de klacht, de bezorger mag namelijk geen opengemaakte post of pakketjes zo afleveren. Dan moet het terug naar het hoofdkantoor waar het opnieuw verpakt wordt met een excuus brief erbij dat het kapot gegaan is, Dit is niet gebeurd.

Verder is er geen terugkoppeling over de klacht. Het gebeurt nog steeds met als gevolg dat ik het niet meer aandurf iets te laten opsturen naar mij.

Wat raden jullie mij aan? Zijn er juridische stappen te ondernemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.