BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

pakketje kwijt

Bijdrage door gebruiker
16-02-2008
5 reacties

ik heb 14 december 2007 een hifi set gestuurd naar de fabricant i.v.m. stukken 7 januari 2008 heb ik gebeld ik kreeg te horen dat de hifiset weer terug is gestuurd naar ons maar tot nu toe heb ik niets ontvangen.na meerdere malen gebeld te hebben met its krijgen we telkens het antwoord we gaan het na kijken en morgen bellen we u terug,dat terug bellen gebeurd niet.omdat de hifiset gekocht is in november 2006 bij de lidl heben we daar ook al een brief naar toe gestuurd maar deze zeggen dat we op de reactie van its moeten wachten.

nu is mij vraag welke actie kunnen we ondernemen om ter compensatie van het verlies van het hifiset

groet monique fonken

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)