ik heb 14 december 2007 een hifi set gestuurd naar de fabricant i.v.m. stukken 7 januari 2008 heb ik gebeld ik kreeg te horen dat de hifiset weer terug is gestuurd naar ons maar tot nu toe heb ik niets ontvangen.na meerdere malen gebeld te hebben met its krijgen we telkens het antwoord we gaan het na kijken en morgen bellen we u terug,dat terug bellen gebeurd niet.omdat de hifiset gekocht is in november 2006 bij de lidl heben we daar ook al een brief naar toe gestuurd maar deze zeggen dat we op de reactie van its moeten wachten.
nu is mij vraag welke actie kunnen we ondernemen om ter compensatie van het verlies van het hifiset
groet monique fonken