Post.nl bezorgt mijn pakketten steeds bij buren, terwijl ik op het raampje van de deur een briefje heb geplakt dat het op dit bepaalde huisnummer NIET bezorgd mag worden. Vorige week zaterdag was ik gewoon thuis en werd er niet eens aangebeld. Later kreeg ik in de mailbox bericht dat het pakket (een dure laptop) op genoemd huisnummer bezorgd was. Ik vind dit niet kunnen en heb gechat met post.nl. Daar werd mij gezegd dat ik bij de afzender moest zijn.Ik heb de afzender gebeld en die wist te vertellen dat zij die klachten veel vaker kregen en dat ik bij post.nl moest zijn. Het vervelende is dat je de artikelen vooraf moet betalen en bij niet juist bezorgen neemt niemand de verantwoordelijkheid. Je kunt nergens terecht en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.
Vanmiddag zit ik startklaar om van post.nl het ontbrekende onderdeel in ontvangst te nemen. Weer belt post.nl niet aan en rijdt linea recta naar de bovengenoemde buren.(Ik heb de witte bus langs zien rijden). Ik vind dit niet kunnen. Post.nl wordt door de afzender betaald om de pakketten op het juiste adres af te leveren!!
Hoe kan ik hier iets tegen doen?